Tuesday, February 22

KEPUTUSAN PRK 2010/011 : KAWASAN FAKULTI SAINS SOSIAL & KEMANUSIAAN

layari : https://smp.ukm.my/mpp/index.cfm

Alhamdulillah.. 
tiada lafaz yang mampu diungkapkan selain rasa syukur kepadaMu ya Allah..
7 tahun menanti, akhirnya roboh jua kubu terkuat kem ASPIRASI..
Kemenangan hasil titik peluh mereka yang telah berjuang selama ini.. dan aku hanyalah mata rantai yang menyambung perjuangan mereka yang terdahulu..
Moga Allah beri kekuatan kepadaku untuk mengharungi segala ujian selepas ini...

Jutaan terima kasih buat semua yang telah bersusah-payah memenangkan Islam di bumi UKM ini dan di FSSK khususnya..
Tidak lupa juga kepada 448 mahasiswa/i yang telah mengundi diri ini.. Sesungguhnya hari ini aku telah dipilih dari kalangan kamu untuk mengatur urusan kamu, seandainya aku bertindak lurus maka ikutilah aku.. Dan sekiranya aku menyeleweng maka perbetulkanlah aku..

Jazakumullahu Khairan Katsiran Wa Jazakumullahu Ahsanal Jaza


Harapan Baru Mahasiswa



No comments:

Post a Comment

back to top